CV Administratief medewerkster Den Haag
Persoonsgegevens:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 54
Woonplaats: Den Haag
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: MBO/ MTS
Stages en werkervaring: 05 apr 2016 tot 23 juni 2016
Gewerkt bij BTO thuiszorg in de functie van administratief medewerkster-personeelsadminstratie
12 aug 2015 tot 31 jan. 2016:
Telefoniste/Receptioniste bij Trigion Services
17 aug 2015 BHV certificaat behaald
8 april 2013 tot 15 oktober 2014:
Managementassistente
: Uitvoeringsorganisatie Bedrijfsvoering Rijk VijfKeerBlauw (Grafisch dienstverlening alleen voor de ministeries)
• Het bijhouden van agenda’s en afspraken inplannen (intern/extern)
• Email (lijsten) up to date houden
• Aanmelden van nieuwe medewerkers bij ICT-helpdesk voor accounts en ww
• Telefonisch onderhoud met klanten/ ontvangen en doorverwijzen van klanten
• Receptie werkzaamheden
• Voorbereiden van vergaderstukken
• Opstellen van memo’s en brieven
• Bestellingen uitvoeren en factureren
• Evenementen/ bijeenkomsten organiseren en plannen
• Ziek/herstel meldingen en afhandelingen
• Postbehandeling/ inkomende en uitgaande (mail)
• Nieuwsbrieven uitzetten/ websitebeheerder
• Zaal reserveringen
• Alle overige voorkomende secretariële werkzaamheden.
Genoten van de volgende opfriscursus ( okt / nov 2013): Microsoft Office Outlook, Powerpoint, Microsoft Office Word 2007, Microsoft Office Exel 2007 en SAP.
25-09-2012 tot 30-03-2013: Telefoniste/Receptioniste- Administratief medewerkster (op de Coördinatiebureau)
: De Rijksacademie.
• Receptie werkzaamheden
• Uitnodigingen voor opleidingen versturen zowel intern als extern
• Afspraak plannen tussen cursist en moduleleider
• Opleiding mappen (documenten) gereed maken
• Zalen reserveren
• Alle voorkomende administratieve werkzaamheden
17-12-2011 tot 23-01-2012:
Administratief medewerkster
: ASN Bank
• Verantwoordelijk voor het invoeren van de gegevens van klanten
• Het verkopen van de diensten van de ASN Bank (directe klantcontact)
01-09-2011 tot 17-12-2011:
Ondersteunend Management Assistent
waterschap Hoogheemraadschap van Schieland en de Krimpenerwaard
• Het bijhouden van agenda’s en afspraken inplannen (intern/extern)
• Telefonisch onderhoud met klanten en burgers
• Voorbereiden van vergaderstukken
• Notuleren/ uitwerken van notulen
• Contentbeheerder
• Bestellingen uitvoeren en factureren
• Evenementen organiseren/plannen
• Alle overige voorkomende secretariële werkzaamheden
01-04-2006 tot 30-08-2011:
Secretaresse/ ondersteunend Manangement Assistente bij het waterschap
Scheldestromen
• Het bijhouden van agenda’s en afspraken inplannen (intern/extern)
• Telefonisch onderhoud met klanten en burgers
• Voorbereiden van vergaderstukken
• Notuleren/ uitwerken van notulen
• Opstellen van memo’s/ brieven
• Contentbeheerder
• Ziek en herstelmeldingen
• Bestellingen uitvoeren en factureren
• Evenementen organiseren/plannen
• Alle overige voorkomende secretariële werkzaamheden.
Juni 2007 tot januari 2008: Telefoniste/Receptioniste bij het waterschap Scheldestromen
• Telefonisch onderhoud met klanten/ ontvangen en doorverwijzen van klanten
• Receptie werkzaamheden
• Zaal reserveringen
September 2002 tot februari 2003:
Telefoniste/Receptioniste- Administratief Medewerkster afdeling PZ bij de Scholengemeenschap Scheldemond
Oktober 2001 tot september 2002:
Telefoniste/receptioniste bij Philips Lighting Vitrite
Maart 1993 tot 1994:
Datatypiste bij de Zorg centrum Ter Reede
September 1992 tot februari 1993:
Administratief medewerkster bij IVI (school voor gehandicapten)
November 1990 tot september 1992:
Baliemedewerkster bij de Gemeente Vlissingen afdeling Burgerzaken
Opleidingen en cursussen: Augustus 1987 – juni 1989
KMBO – secretarieel.
Diploma: JA
Augustus 1983 – juni 1987
LEAO - secretarieel.
Diploma: JA.
Computertrainingen (MS word/Excel/Outlook) en cursus snel typen.
Cursus voor telefoniste/receptioniste gevolgd via het bedrijf Philips.
De volgende cursussen heb ik bij het waterschap Scheldestromen gevolgd:
- Notuleren (certificaat)/ Notuleren versie II (2008) (certificaat)
- Correct Nederlands (certificaat)
- Persoonlijke effectiviteit (certificaat)
- Schriftelijk rapporteren (certificaat)
Overige informatie:
Rijbewijs: B
Eigen vervoer: Ja
Persoonlijke eigenschappen: Ik beschik over een sterke persoonlijkheid en ik ben klantgericht, collegiaal, enthousiast en creatief. Ik pak de zaken proactief op en kan in een team als geheel zelfstandig werken. Tevens sta ik stevig in mijn schoenen en communiceer op een effectieve manier met een goed empathisch vermogen. Ik ben resultaatgericht en heb oog voor detail en kwaliteit.
Hobby's en interesses: Wandelen, lezen en koken.
Gewenste contractvorm: Fulltime
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV