CV Directiesecretaresse ministerie gemeente en bedrijven Den Haag


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 45

Woonplaats: Den Haag

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Taken
Tot voor kort (mei 2015) was ik werkzaam bij het Ministerie van Binnenlandse Zaken bij Directoraat Generaal Wonen en Bouwen bij de directie Woningmarkt afdeling Woningcorporaties. Ik heb veel ervaring in secretariële werkzaamheden zoals het reserveren van vergaderzalen en verzorgen van daarbij behorende faciliteiten. Dienstreizen boeken. Plannen en organiseren van diverse zaken. Agenda’s beheren in Outlook voor 6 afdelingshoofden, 1 directeur en de beleidsmedewerkers. Bezoekers aanmelden via Plan on en ophalen bij de receptie. Archiveren, in- en uitgaande correspondentie/post. Dossiers completeren en bijhouden. Facturatie en lichte administratieve vaardigheden. Achtervanger van collega secretaresses. Ziekteverzuim en verlof registreren in P-direkt (SAP). Agenda’s opstellen en notuleren van het clusteroverleg of secretaresseoverleg maken, actiepuntenlijst. De inbox van de directeur beheren op urgente e-mails. Aanspreekpunt voor de beleidsmedewerkers en afdelingshoofden voor interne en externe zakelijke relaties. Contactpersoon voor particulieren aanvraag huursubsidie en studentenhuisvesting. Vertrouwelijke stukken en nota’s doorgeleiden aan DG, SG en Ministers via bureau Parlementaria. In het systeem Delphi stand van zaken invoeren voor DG, SG en Ministers. Het ondersteunen van beleidsmedewerkers met hun beleidsdossiers. Het completeren van AO dossiers voor vergaderingen in de TK. Kantoorartikelen tijdig bestellen en beheren. ICT-contactpersoon en PMS muteerder. Afspraken maken voor interne vacatures op de afdeling sollicitatieprocedures (uitprinten, mappen maken van sollicitatiebrieven en cv’s.) IBABS.


Werkervaring:
Managementondersteuner bij Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
Uitvoeringsorganisatie Bedrijfsvoering Rijk I-interim Rijk 31-03-2016 tot 29-04-2016
● Logistiek rondom de selectiegesprekken met externe kandidaten en selecteurs Rijks breed.
● Uitnodigingen versturen naar de selecteurs Rijks breed en externe kandidaten
● Agenda beheer van de Procesmanager en hrm-medewerkers
● Samenwerken met de communicatie adviseur
● Archiveren van cv’s, motivatiebrieven en conclusies, eindbeoordeling
● Connecys systeem en Werken voor Nederland

Managementondersteuner bij Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
Dienst Concernstaf en Bedrijfsvoering Directie Personeel en Organisatie
Directiesecretariaat P&O 21-01-2016 tot 15-02-2016
● Alle voorkomende secretariële werkzaamheden en de hrm- medewerkers en -ondersteuners.
● IBABS

Managementondersteuner bij Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties Directoraat Generaal Bestuur en Koninkrijksrelaties Bestuur, Democratie en Financiën Directiesecretariaat, afdeling Ontwikkeling
Financiële en Informatieverhoudingen Afdeling Financieel en Informatiestelsel.
01-01-2014 t/m 31-12-2014 detachering van 1 jaar
● Nota’s doorgeleiden aan Directoraat-Generaal, SG en Minister
● Het completeren van AO dossiers voor vergaderingen in de TK
● Secretariële ondersteuning van beleidsmedewerkers en 2 afdelingshoofden
● P-direct, digidoc, digi- inkoop, PMS muteerder, ICT-contactpersoon
● Afspraken maken voor interne vacatures op de afdeling sollicitatieprocedures (uitprinten, mappen maken van sollicitatiebrieven en cv’s)

Managementondersteuner bij Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties Directoraat Generaal Wonen en Bouwen Directie Woningmarkt Directiesecretariaat, afdeling Woningcorporaties jaar contract 01-07-2001, vaste dienst 01-06-2002 tot 01-05-2015
● Ondersteuning internationale zaken BES eilanden, beleidsdossiers
● Nota’s doorgeleiden aan Bureau Parlementaria, Directoraat-Generaal, SG en Minister
● Het completeren van AO dossiers voor vergaderingen in de TK
● Secretariële ondersteuning van beleidsmedewerkers en 6 afdelingshoofden en 1 directeur
● Contactpersoon voor particulieren aanvraag huursubsidie en studentenhuisvesting
● In het systeem Delphi stand van zaken invoeren voor DG,SG en Ministers.
● P-direct, digidoc, digi- inkoop, PMS muteerder, ICT-contactpersoon
● Afspraken maken voor interne vacatures op de afdeling sollicitatieprocedures (uitprinten, mappen maken van sollicitatiebrieven en cv’s.)

Managementassistente bij Gemeente Den Haag
Dienst Stadsbeheer Directiesecretariaat Afdeling Stedelijke Ontwikkeling
25 mei 2001 - 30 juni 2001 Afdelingshoofd Mw. M. Heijnis
● Alle voorkomende secretariële werkzaamheden

Managementassistente bij Gemeente Den Haag
Dienst Stedelijke Ontwikkeling
Directiesecretariaat Afdeling Bouwen en Monumentenzorg
19 december 2000 - 25 mei 2001 afdelingshoofd dhr. P. van den Bronk
● Alle voorkomende secretariële werkzaamheden

Administratief medewerker bij Westeinde Ziekenhuis
P&O Afdeling Opleidingen, Lijnbaan 32 Den Haag
15 feb 2000 - 19 nov 2000
● Logistiek rondom opleidingen ● Leslokalen faciliteren
● Absenten noteren en contact opnemen
● Informatie verstrekken over cursussen en uitnodigingen en bevestigingen opsturen
● Contact persoon voor het werven van uitzendkrachten voor MCH
● Diploma’s uitreiken en zalen reserveren voor de uitreiking
● Werkboeken ordenen ● Maken van arbeidscontracten
● Aanspreekpunt tussen leerlingen en docenten, en uitzendkrachten

Afdelingssecretaresse bij Centraal Bureau Rijvaardigheid
Afdeling EMA, Lange Kleiweg 5b te Rijswijk
1 december 1999 - 3 februari 2000
● Alle voorkomende secretariële werkzaamheden

Afdelingssecretaresse bij Ministerie van VROM
Directoraat-Generaal Milieubeheer Directie Bodem,
Afdeling FAM & SBO 25 juli 1999 - 30 november 1999
Afdelingshoofd Dhr. R. Wouters
● Alle voorkomende secretariële werkzaamheden

Afdelingssecretaresse bij KPN Telecom IN & CCO
Operational Support Unit Operatorgroep Breed band
Toegang Internet Protocol. 5 februari 1999 - 30 juni 1999. Manager Computer Center Operations van de Operational Support Unit Afdelingshoofd Dhr. H. van Herk
● Aansturen van personeel op formele regels binnen KPN /IN & CCO
● Alle voorkomende secretariële werkzaamheden

Administratief medewerker bij Verzekeringsmaatschappij de Onderlinge Verzekeringen
Zeestraat 70 te Den Haag via Target Uitzendbureau
● Polissen royeren ● Invoerwerk
● Automatische brieven en acceptgiro’s versturen.

Uitzendkracht bij Target Uitzendbureau 17 augustus 1998 - 30 juni 1999
● Op verschillende functies als Secretaresse en Administratief medewerker gewerkt.
Mw. H. Sprong Vestigingsmanager, Plein 17 te Den Haag

Juridisch secretaresse bij Meijer Den Engelsen Gopal advocaten,
Koninginnegracht 25 Advocaat Dhr. E. Meijer
Juni tot Juli 1998
● Processtukken typen met dictafoon. ● Dossiers maken en bijhouden ● Archiveren

Opleidingen en cursussen: Opleidingen
Secretary Management Institute
SMI Assistent Degree te Eindhoven 28 april
Secretary Management Institute
Senior Managementassistent te Utrecht start 18 jan tot 21 maart 2016
HBO niveau deel 1
Sandra’s Hair & Beauty Center Den Haag
Workshop Visagiste 4 december 2015
Randstad HR Solutions
Assertief en effectief communiceren 28 mei 2015
Randstad HR Solutions
Persoonlijke Kracht, van Meurs 27 februari 2015
Train your Brain Secretary Management Institute 23 mei 2014 certificaat
Notuleren Vergouwen Overduin 11 oktober 2010 certificaat
MS Outlook 2003 Basis NL 15 September 2005 certificaat
P&O Basis Opleiding diploma 5 maart 2003
MBO Secretarieel diploma 2 juli 1998
Mavo diploma 28 juni 1995

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Ik omschrijf mijzelf als een krachtige, pro-actieve en initiatiefrijke deskundige, resultaatgerichte innovatieve ondersteuner op secretarieel gebied. Ik ben een duizendpoot, representatief, stressbestendig, serieus, positief ingesteld, waarin plannen en organiseren mijn sterkste competenties zijn. Ben leergierig maar ook in voor een geintje. Daarnaast bezit ik goede sociale en contactuele vaardigheden. Ik voel mij maatschappelijk betrokken door te werken voor een bedrijf of instantie met maatschappelijke belangen of nut. Je zou mij eigenlijk persoonlijk moeten ontmoeten. Charismatisch, positief, gedreven durf en lef. Deze eigenschappen neem ik mee in mijn werk. Een denker, een doener en deler met gevoel voor humor. Ik verbind en communiceer. Wanneer je door mijn profiel scrolt, zie je een breed scala aan werkervaringen en functies. Om mijn kwaliteiten te verzilveren heb ik op 18 januari tot 21 maart 2016 een opleiding verkort HBO Senior Managementassistent bij Secretary Management Institute te Utrecht gedaan.

Hobby's en interesses: Mijn vrije tijd besteed ik aan winkelen, uitgaan, zingen en dansen, fitness verder onderhoud ik veel sociale contacten in mijn privé leven en ben altijd wel in voor een gezellige aangelegenheid, ook ga ik naar concerten en theaters en kijk ook graag naar toneelstukken, koken doe ik ook graag voor een groot gezelschap. Reizen is mijn allergrootste passie.

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV