CV PMO, adviseur, beleidsmederwerker Den Haag


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 37

Woonplaats: Den Haag

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: Universitair

Stages en werkervaring: Logius – Toegangsdiensten juni 2015 – juni 2016
Functie: Programma-/projectsecretaris/adviseur Den Haag, Nederland
• ondersteunen bij het organiseren van het programma, organiseren en
voorbereiding van bijeenkomsten/gesprekken, agendabeheer
• vergaderstukken verzamelen, eerste kwaliteit check, agenda annotatie,
verslaglegging, bewaking opvolging actiepunten
• input verzamelen voor weekberichten Idensys
• ondersteunen projectmanager project Idensys-pilots (voortgangsrapportages schrijven).
• contracten verlengen/uren ophogen/ behoeftestellingformulier invullen Digi Inkoop
-------------
Gemeente Oegstgeest - afdeling Bestuur en Strategie feb 2015 – mei 2015
Functie: Bestuursondersteuner Oegstgeest, Nederland
• administratieve ondersteuning in het besluitvormingsproces van
het college van B&W
• ondersteunen van het college van B&W op het gebied van
agendabeheer en verslaglegging
• documentatie tbv collegevergaderingen controleren op juistheid
en tijdig aanleveren
• besluiten verwerken van het college van B&W in het DMS-systeem
en doorsturen naar de griffie
• coördineren van alle activiteiten op het gebied van planning
en interne en externe contacten
-----------
Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport - NNP feb 2013 – jun 2013
Functie: Junior beleidsmedewerker Den Haag, Nederland
• ondersteunen afdelingshoofd met betrekking tot het NPP
• mede organiseren van bijeenkomsten/vergaderingen in
het kader van het NPP
• verslaglegging van de stuurgroep- en programmateam overleggen
• matrix ontwikkeld voor alle 150 binnengekomen ideeën
• verslaglegging Nationaal Jeugddebat in de Tweede Kamer,
publicatie in nieuwsbrief NPP
• ondersteuning aan en beantwoording van Q&A’s ten
behoeve van Algemeen Overleg preventie
------------
Belastingdienst Toeslagen - Kinderopvang jun 2011 – nov 2011
Functie: Medewerker bezwaren Rijswijk, Nederland
• Analyseren/conclusie trekken op basis van informatie
uit diverse digitale informatiesystemen
• telefonisch en schriftelijk contact onderhouden met klant en burger
• beoordelen van ontvangen bewijsstukken en brieven
versturen indien bewijsstukken onvoldoende/onjuist/ontbreken
• het voeren van telefonische gesprekken om de uitkomst van de bezwarenprocedure te bespreken
-------------
Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap - Directie Leraren jan 2010 – aug 2010
Functie: Beleidsondersteunend medewerker/Projectsecretaris Den Haag, Nederland
• ondersteunen afdelingshoofd met betrekking tot het project
communicatietraject functiemix
• bewaken voortgang project o.a. signalering van actiepunten/ knel-
punten, voortgangsbewaking en de informatieverstrekking richting derden
• belast met de coördinatie, inhoudelijke voorbereiding, opstelling van de agenda, verslaglegging
• controlerende en adviserende rol richting Projectmanager bij het beoordelen van offertes en aanbesteden van diverse opdrachten
------------
Inspectie Verkeer en Waterstaat okt 2009 – dec 2009
Functie: Projectondersteuner Den Haag, Nederland
• verantwoordelijk voor project afschaffing vergunningen
collectief personenvervoer
• proces bewaken
------------
Inspectie Verkeer en Waterstaat - afdeling Scheepvaart jul 2007 – aug 2007
Functie: Administratief medewerker
------------
Inspectie Verkeer en Waterstaat - afdeling Toezicht BOV apr 2007 – jul 2007
Functie: Administratief medewerker (stage) Den Haag, Nederland
• verantwoordelijk behandeling aanvragen taxi,- bus en
binnenvaart
• beschikkingen maken
• adreswijzigingen controleren in de Kamer van Koophandel
• Rijksdienst voor het Wegverkeer raadplegen voor controle
kentekens taxi’s
------------
Gemeente Den Haag - afdeling Dienst Stedelijke Ontwikkeling jan 2006 – apr 2006
Functie: Administratief- juridisch medewerker (stage) Den Haag, Nederland
• bestuursdwang (dwangsom) opleggen bij weigeren aanschrijving
uit te voeren
• brieven opstellen voor illegale bouw
• constateren en handhaven van illegale bouw
• raadplegen van de Algemene wet bestuursrecht (Awb)
• telefonisch/balie informatie verstrekken








Opleidingen en cursussen: Erasmus Universiteit Rotterdam 2011 – 2014
Master of Science (MSc) in Public Administration Rotterdam, Nederland
Schakeljaar Bestuurskunde

Haagse Hogeschool 2008 –2011
Bachelor Bestuurskunde/Overheidsmanagement Den Haag, Nederland

Mondriaan 2004 –2008
Middelbare Beroepsonderwijs Den Haag, Nederland
Administratief juridisch medewerker openbaar bestuur

Segbroek College 2000 –2004
VMBO (Voorbereidend Middelbaar Beroepsonderwijs
-----------------
White Belt Training Lean Six Sigma (Logius) 4 februari 2016
Training systemen: Dacas, RKT, BVR, NTNT (Rekentool), Eldoc, juli - augustus 2011, (Belastingdienst Rijswijk)
Cursus Bouwen- en Woning Toezicht en Dienstverlening-4ALL (gemeente Leidschenveen-Ypenburg)

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen:

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV