CV Facilitair, Huismeester Repro/Postkamer en medewerker Administr Den Haag


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 55

Woonplaats: Den Haag

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Ervaring als medewerker facilitaire diensten, Repro/postkamer en medewerker Communicatie en Administratie.

Medewerker Facilitaire diensten/Officemanager
- Verhelpen en voorkomen onveilige situaties en treedt op bij calamiteiten.
- Facilitaire ondersteuning en verzorgen ordelijkheid van het kantoor.
- Zorg dragen voor een goede bereikbaarheid gebouw.
- Fungeren als aanspreekpunt organisatie.
- Onderhoud, reparaties en assisteren van interne verhuizingen.
- Aanspreekpunt schoonmaakdienst en leveranciers.
- Reserveren vergaderzalen, zowel intern als extern.
- Contactpersoon onderhoudsbedrijven.
- Reserveren en klaarzetten van vergaderzalen, zowel intern als extern.
- Toezicht houden op uitbesteed werk door externe partijen.

Medewerker Postkamer:
- Verwerken van alle in- en externe poststukken.
- Ophalen, ordenen en verdelen van post voor de juiste sector/afdeling.
- Frankering, bundeling en klaarzetten van uitgaande post.
- Registeren en op tijd verzending van grote mailings.
- Inpakken en adresseren van uitgaande brieven.
- Pakketten inpakken van verkoop artikelen.
- Behandelen of afleveren van aangetekende stukken en pakketten.
- Onderhoud frankeermachine.
- Bestellen accessoires voor frankeermachine.
- Uitgifte, inkoop, registratie en beheer van kantoorartikelen.

Medewerker Reprokamer:
- Verantwoordelijk voor kwalitatief goed printwerk.
- Bedienen van hoogvolume kopieerapparatuur zowel analoog als digitaal.
- Scannen van analoge documenten naar digitale documenten .
- Digitaal versturen van documenten naar geadresseerden.
- Afwerken van documenten d.m.v. snijden op maat, lijmen, perforeren en inbinden.
- Kopieën/ prints afwerken tot sets of boekjes met behulp van afwerkapparatuur.
- Archivering van documenten digitaal.
- Het drukwerk druktechnisch beoordelen op kwaliteit.
- Het oplossen van eenvoudige machinestoringen tijdens de productie.
- Bestellen en van papier voor kopieerder en printers.
- Onderhoud printer en bevoorrading printer.
- Contactpersoon drukkerij en ICT bij storingen systeem.

Medewerker Communicatie en administratie:
- Redactie wekelijkse digitale nieuwsbrief: zelfstandig nieuwsbrief opstellen en versturen, d.w.z. zelfstandig nieuwsberichten vergaren, (her)schrijven, redigeren.
- Ondersteuning bij voorbereiden evenementen en congressen.
- Bijhouden aan en afmeldingen voor evenementen en congressen.
- Berichten klaarzetten op de website KNV (CMS systeem).
- Beheer van ledenbestanden (CRM systeem) en adresbestanden van abonnementen op tijdschriften en dagbladen en digitale nieuwsbrief.
- Beheer algemeen email account bedrijf.
- Beheer en bewaken adresbestanden van abonnementen op tijdschriften en dagbladen en digitale nieuwsbrief.
- In invoeren en aanmaken van nieuwe leden in systemen.

CCV - divisie CBR
Administratief medewerker
- Administratieve ondersteuning bij de afdeling aanvraag examens.
- Het invoeren aangevraagde theorie en praktijk examens voor de categorieën C en D- rijbewijzen.
- Het op tijd klaarzetten en verzenden van examens en vakbekwaamheidsdiploma’s naar examencentra.
- Voorkomende repro en postkamerwerkzaamheden.

SVB - via uitzendbureau
Medewerker archief/administratie
- Het opzoeken van dossier van AOW-pensioengerechtigde.
- Postregistratie, archief en beantwoorden van telefonische vragen.
- Verzenden van poststukken.
- Het bijhouden van de agenda.


Stages

MCH Westeinde als administratief medewerker:
- Voorkomende administratieve werkzaamheden.
- Invoerwerkzaamheden- Verzenden van poststukken, het bijhouden van de agenda.


Ministerie van Onderwijs en Wetenschappen als administratief medewerker:
- Alle voorkomende administratieve werkzaamheden.
- het telefonisch beantwoorden van vragen en geven van globale informatie, invoerwerkzaamheden.
- Verzenden van poststukken, het bijhouden van de agenda
- Voorkomende typewerkzaamheden.


Gemeente Den Haag afdeling Hondenbelasting als administratief medewerker:
- Alle voorkomende administratieve werkzaamheden:
- Telefonisch beantwoorden van vragen en geven van globale informatie
- Invoerwerkzaamheden
- Verzenden van poststukken, het bijhouden van de agenda

Opleidingen en cursussen: 1988 - 1990 Kort middelbaar beroeps onderwijs. Diploma behaald.

1987 - 1988 Middelbare economisch administratief onderwijs. Diploma niet behaald.

1983 - 1987 Lagere economisch en administratief onderwijs. Diploma behaald

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Ja

Persoonlijke eigenschappen: Betrouwbaar, accuraat, integer, collegiaal, loyaal, attent, behulpzaam & flexibel en een teamplayer.

Hobby's en interesses: Hardlopen, voetballen, tuinieren & Suriname.

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV