CV Teamleider Logistiek brede ervaring ook overheid Den Haag


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 54

Woonplaats: Den Haag

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: 2003 – heden Werkzaam in diverse functies bij Stichting
Stichting voert de wet socialewerkvoorziening uit voor de gemeente Amsterdam en Diemen. En telt ruim 3400 medewerkers, die samen diverse productie-, logistieke en detacheringswerkzaamheden vervullen bij en voor diverse bedrijven.

2014 – heden
Consultant Facility, Operationeel Facility management & wagenparkbeheer
•Gebouwenbeheer: o.a. liften, alarminstallaties, brandbeveiliging, lopende en aflopende contracten;
•Aansturen: Technische dienst;
•Coördineren: Reparatie, Onderhoud en Banden
•Herstructureren wagenparkbeheer: Herindelen diverse operationele werkzaamheden naar betrokken afdelingen: Openbare ruimte, Transport, Personenvervoer, Koeriersdienst en Recepties;
•Implementeren: Nieuw proces verkeersboetes over diverse afdelingen;
•Afhandeling: Ontheffingen van de gemeente A’dam en Diemen;

2004 - 2014
Medewerker bedrijfsbureau (Orderbegeleider) bij productie afdelingen Food (HACCP) en Non-Food (o.a. Meubelfabriek)
•Orderbegeleiding: Order intake t/m afleveren voor diverse afdelingen. o.a. “Onderhouden van klantcontacten in de food en non-food sector m.b.t. hun wensen tot het te leveren product. Instrueren van werkleiders m.b.t. het te produceren product, deadlines, voorraden en orderverwerking in Baan IV. Projectleider voor klant “United Biscuits”: Zorgdragen voor een vlekkeloze logistieke aansluiting (supply chain) m.b.t. de productie, opslag en transport met “Christian Salvesen”;
•Inkoop: Inkopen van materialen, gereedschappen en onderhoud;
•Verkoop: Pricing, directe verkoop aan particulier en B to B, orders zowel via website als showroom, aftersales; lokaal vermarkten producten;
•Begeleiden/ opleiden: “Training on the job” geven o.a. in “Plan de Campagne” (ERP systeem) + coachen van nieuwe medewerkers op bedrijfsbureau; coaching van trajectgangers en chauffeurs, advies geven over productieplanning, doorlooptijd, metingen etc.

2003 - 2004
Coördinator Logistiek bij Montapack te Diemen
Structureren van de goederenstroom in het magazijn (project)
•Aandragen van verbetervoorstellen met betrekking tot knelpunten in het magazijn/ operationele organisatie en implementeren van verbeteringen;
•Begeleiden, motiveren/ coachen van magazijnmedewerkers i.v.m. het samengaan van drie kleine magazijnen;
•Verzorgen van productie documentatie/ werkinstucties;

2002 - 2003
Sabbatical
•Vier maanden gereisd in ZO Azie en Noord/ Oost-Australië;
•Start verbouwing (samenvoegen van 2 huizen)

2000 - 2002
Mediaan Adviseur bij KTG Consultancy & Services (was Datelnet/ Imtech)
•Als projectleider gedetacheerd bij KPN Telecom, afdeling straalverbindingen te Radio Kootwijk;
•Leiding geven aan projectteam in ICT project;
•Herstructurering inkoopproces, incl. implementatie;
•Implementatie traject voor het documentmanagement op het KPN intranet;
•Bijhouden ISO handboek m.b.t. ISO 9001 certificaat

1999 - 2000
Shiftleader Sorters & Aanbiedingen/Snellopers bij Centraal Boekhuis te Culemborg.
•Direct leiding geven aan 43 FTE op de afdeling Sorters & Aanbiedingen/Snellopers
•Productieplanning in WMS, dagelijkse planning van de personeelsinzet, verbeteren van de kwaliteit op de afdeling.

1998 - 1999
Coordinator-operator, distributie centrum Lage Weide bij SARA LEE/ D.E. te Utrecht
•Orderpickers en heftruck chauffeurs aansturen; voorraadbeheer (o.a. voorraadcontrole bij derde, aan- en afvoer van goederen);
•Werkvoorbereiding (o.a. activeren en controleren van orders) in WMS

1996 - 1997
Projectmedewerker bij Ptt Post Logistiek te Maarssen
Opstarten van de operations in de warehouse
•Magazijninrichting en werkvoorbereiding (logistieke processen)
•Operationaliseren teleshopbedrijf;
•Personeelsplanning;
•Verantwoordelijk voor de computerprocessen en operationele processen;
•Medewerkers opleiden in het computersysteem en de omgang met warehouse procedures & protocollen.

Opleidingen en cursussen: Opleidingen

1991 - 1996 HTS Logistiek en Technische Vervoerskunde
Hogeschool van Amsterdam, afgerond met diploma
Stages:
Zilverenkruis verzekeringen te Noordwijk
Fleurmerc te Wormerveer
Toshiba Medical Systems Europe te Zoetermeer

1988 - 1991 HAVO
Schoonoord scholengemeenschap Zeist, afgerond met diploma
Nederlands, Engels, Wiskunde, Natuurkunde, Scheikunde en Biologie

Cursussen/Certificaten

2014 – heden Ploegleider Bedrijfshulpverlening
2011 BBL-Leidinggeven in de SW, niveau 4
2010 Verdieping van auditvaardigheden, Bureau Veritas
2008 tot heden BHV + EHBO
2001 Projectmanagement, HES Rotterdam
2000 Communicatietraining, KTG Capelle a/d IJssel

Projecten/Overig

2014 - heden Ondernemingsraad
Lid Ondernemingsraad met zitting in reorganisatie- en bezwarencommissie van Pantar Amsterdam locatie Diemen.

2014 -heden Ploegleider Bedrijfshulpverlening
Coördinatie van totale ontruiming productie- en kantorenpand, met hulp van 20 BHV-ers.

2012 – heden Bestuurslid – Penningmeester bij Stichting
Behoud van de kleinschalige kinderboerderij met educatieve en ecologische elementen.

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Ja

Persoonlijke eigenschappen: Persoonlijk profiel

Ik ben een echte aanpakker die graag samenwerkt met collega?s in alle lagen van de organisatie. Uitstekende communicatieve vaardigheden stellen mij in staat een klantvraag te interpreteren en te vertalen naar acties voor de interne afdelingen. Daarnaast zie ik kansen bedrijfsprocessen te verbeteren. Trefwoorden: teamplayer, spin in het web, pragmatisch, kwaliteitsbewust, hands-on, klantgericht, communicatie, verbinden en realiseren.

Hobby's en interesses: Taekwondo:Wekelijkse training, (inval)coachen van jeugd(teams); Joggen: Wekelijkse ronde door het park; Koken: Dagelijkse kost; Klussen: Verbouwen van ons huis; Duiken: Padi Open Water Diver; Vakantie: Fiets- en wandelvakanties; Vrije tijd: Uit eten & films.

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV