CV Customer support ICT Helpdesk Goed Frans Engels Den Haag


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 57

Woonplaats: Den Haag

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Oktober 2000 - Januari 2016
Verizon Telecom (vgl. met American PTT)

Functie: IT Senior Technical Coördinator /dedicated voor sensitieven klanten. Ik help klanten bij het oplossen van technische problemen met Network, MPLS/ATM, Frame Relay, VIP, GVV, (Data, Voice), internet , VPN…alles over generatie D. Onder de klanten waarvoor ik dedicated agent was behoren onder andere :

•USA Army


•ING Bank


•Ministere van Defensie (NL)


•Banque de France


•Vopak


•Honeywell


•Tesco…etc.


Werkzaamheden:

Functie: Senior Coördinator / Team Leader (vervangend):

•1e lijns troubleshooting doen en eventueel problemen escaleren naar 2e lijns Support


•Contacten onderhouden tussen Verizon Technical Team en ISP en de klanten updaten


•Het Management Team op de hoogte houden van alle escalaties middels rapportages


•Meedraaien in 24x7 dienst, hand over proces)


•Dagelijkse monitoring van clients diensten (MPLS, VPN, …etc..)


•Account team informeren om de klanten te adviseren voor aankopen van nieuwe hardware/software


•Ondersteunen en beheren van mobiele devices


•Configureren van RSA, PAL, Access manager (worldwide using our POP)


•Aansturen en bewaken van werkzaamheden van externe partijen (tussen Verizon, 3rd party PTT en Klanten)


•Opzetten en beheer Security Firewall, implementatie Security Policy en licentiebeheer.


•Inboeken en uitvoeren wijzigingsverzoeken van klanten m.b.t. Colo Access, hard- en software vervangen en accounts aanmaken of verwijderen.


•Casussen rapporteren van begin tot eind in ETMS Data base en Remedy.



Juli 2000 - Oktober 2000

Gedetacheerd (via Hays uitzendbureau) bij Verizon

Juli 1999 - September 2000

IBM Nederland, Emea in Zoetermeer

Functie: Technical customer support executive / Franstalige

Die afdeling gaf ondersteuning aan alle IBM medewerkers verdeelt over de wereld.

Werkzaamheden:

•1e en 2e lijns support


•Functioneel beheer Lotus Notes en Notes Sametime


•Inboeken en uitvoeren wijzigingsverzoeken van klanten m.b.t. Colo access, hard- en software vervangen en accounts makken of delete.


•Troubleshooting ,Restore verzoeken uitvoeren


•Basis beheer Easy Access / AS400 / werk re-routing / Printer werk route corrigeer of verwijder

Ik ben een teamspeler , die ook in staat is om zelfstandig te werken; Daarnaast beschik ik over de volgende competenties en vaardigheden:

Flexibele benadering van de werkmethoden en de omstandigheden

Aandacht voor detail en goed in het uitvoeren van taken. Zorg voor een passend bewustzijn van en effectief te werken binnen het beleid en de procedures

Opleidingen en cursussen: HAVO

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Ja

Persoonlijke eigenschappen: Ik ben een rustige persoonlijkheid, sociaal, gedreven, loyaal, flexibel ,en resultaatgericht.

Hobby's en interesses: Rennen

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV