CV Financieel administratief medewerker Engels Urdu parttime Den Haag


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 45

Woonplaats: Den Haag

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: 2013- Heden:
Projectadministrateur Bouw en Techniek.
Werkzaamheden: Coderen werkbegroting en verwerken mutaties in de werkbegroting; berekenen van diverse kengetallen; budgetbewaking; verwerken en bewaken manuren personeel; bewaken van de interne procedure van de debet facturen; opstellen van termijnen en deze doorbelasten aan opdrachtgever; doorbelasten meer- en minderwerk aan opdrachtgever; debiteurenbewaking; bijwerken termijnschema t.b.v. de cashflow; controleren en coderen en journaliseren van de binnenkomende facturen; voorbereidende en ondersteunde werkzaamheden bij het aanleveren financiële projectgegevens voor de kwartaalcijfers en voor de jaarrekening.

2006 – 2012:
BAM Techniek – ’s-Gravenhage en Zoetermeer
Functie: Medewerker Financiële Administratie.
Werkzaamheden: Controleren, coderen en journaliseren van de binnenkomende facturen; bewaken van de interne procedure van de debet facturen; opstellen van termijnen en deze doorbelasten aan opdrachtgever; doorbelasten meer- en minderwerk aan opdrachtgever; debiteurenbewaking; coderen en boeken van de dagafschriften van bank, giro en kas; voorbereiding en invoering van betalingen op bedrijfs- en projectniveau; bankgarantie-concerngaranties aanvragen; controle c.q. beheer over de grootboekrekeningen; coderen werkbegroting en verwerken mutaties in de werkbegrotin; projecten bewaking; bewaking van aangegane verplichtingen; ondersteunen bij alle voorbereidende werkzaamheden t.b.v. de kwartaalrapportage; per kwartaal afstemming van de vorderingen en schulden van de interconcern bedrijven; het uitvoeren van allerlei voorkomende financiële/administratieve taken o.a. aanmaken projecten, aanmaken van stamgegevens van leveranciers en klanten, declaraties verwerken, vergoedingsformulieren (variabelen) invoeren, memoriaal boekingen, aanzuiveringen.

2001 – 2005 :
Christal Uitzendbureau B.V. – ‘s-Gravenhage
Functie: Mederker Financiële Administratie.
Werkzaamheden: Invoeren van de dagelijkse financiële mutaties; onderhouden van debiteuren-en crediteurenadministratie; declareren; factureren; bijhouden kasboek en bankboek; bijhouden salarisadministratie; in het kader van kwartaal-, maand- en jaarafsluitingen controlerende werkzaamheden uitvoeren; treffen van betalingsregelingen; onderhouden van contact met opdrachtgevers, debiteuren/deurwaarders; bijhouden van personeelsdossiers; helpen bij werven van nieuwe personeel; stelt personeelsadvertenties op; sorteert sollicitatiebrieven en stuurt sollicitanten uitnodigings-en eventuele afwijzingsbrieven.

1999 - 2001 :
Alkan Uitzendbureau – ‘s-Gravenhage
Functie: Administratief medewerker/interdecent
Werkzaamheden: Het voeren van intake gesprekken met potentiële uitzendkrachten; inschrijven van uitzendkrachten; voeren van toegespitste gesprekken met geselecteerde kandidaten; opkomstcontrole van de uitzendkrachten; voorstellen van uitzendkrachten op mogelijke functies; telefonische acquisitie; beheren van het relatienetwerk; contact onderhouden met zowel klanten als uitzendkrachten; bijhouden klant-en-prospectgegevens in database; invoeren en registeren van gegevens voor de uitzendadministratie o.a.: aanmelden bij de bedrijfsvereniging; declareren; factureren; postverwerking; ordenen van vacatures; bijhouden kasboek – bankboek; lonen uitbetalen via telebankieren; crediteuren- en debiteuren administratie.

Opleidingen en cursussen: 2016: Functiegerichte training ASAP voor financials bij BAM Business School in Bunnik
2016: BAM Integriteit bij BAM Business School in Bunnik
2015: Werkkapitaal training BAM Project Cash300 bij BAM Business School in Bunnik
2013: Praktijkopleiding Projectadministrateur/controller bij BAM Business School in Bunnik
2012: Elementaire installatie techniek bij BAM Business School in Bunnik
2009: Nieuwe spelling
2009: Klantgericht communiceren
2008: Effectief debiteurenbeheer
2007: PDB Boekhouding
1997: VBO opleiding

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Computervaardigheden:
Microsoft Office:
Excel, Word, PowerPoint, Outlook.
Boekhoudkundige pakketten:
Eniac (clientaccess), ASAP, McMain, Baseware, Directdebiteur, Impromptu, Navigator, Infopanel chrome

Competenties:
Analytisch, resultaatgericht, nauwkeurig, stressbestendig, representatief, klantvriendelijk, flexibel, zorgvuldig, gestructureerd, accuraat, planmatig, zelfstandig en een teamplayer.

Hobby's en interesses: Uitjes met mijn gezin

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV