CV Administratief medewerker Den Haag


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 43

Woonplaats: Den Haag

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Werkervaring:

Werkgever : CAK, Den Haag
Periode : maart 2015 - heden
Functie : Administratief medewerker
Werkomschrijving :
• Beschermd wonen opname, hulpmiddelen en voorzieningen controleren van pgb/wmo cliënten.
• Uitvalbestanden oppakken en verwerken.
• Meldingen versturen naar diverse thuiszorginstellingen en Gemeenten via de beveiligde omgeving.
• Reacties verwerken van ketenpartners , indien nodig muteren.
• Afhandelen van diverse administratieve taken. (e-mails afhandelen, brieven aanmaken/versturen)
• Ervaring met bedrijfssystemen als Cebes, Thinsy, inflow, verseon, H&V App, Porta, OF12 en GBA.

Opleidingen en cursussen: Opleidingen:
VWO Mr. Dr. J.C. de Miranda Lyceum te Paramaribo, Suriname okt.1997 – dec. 2000
MAVO Wim Bos Verschuur school te Paramaribo, Suriname okt.1993 – aug.1997

Computervaardigheden:
Kennis en ervaring met MS Word, MS Excel , Outlook en Lotus Notes.

Overige informatie:

Rijbewijs: B,E

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Profiel:

In mijn werk heb ik zorgvuldigheid hoog in het vaandel staan. Ik vind het belangrijk om nauwkeurig te werk te gaan en gastvrij met klanten om te gaan. Mensen in mijn directe omgeving omschrijven mij als een vrolijke en enthousiaste collega met wie ze graag samenwerken.

Hobby's en interesses: Hobby’s:
Ik hou van boeken lezen, fotograferen en koken.

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV