CV teammanager Den Haag
Persoonsgegevens:
Geslacht: Man
Leeftijd: 57
Woonplaats: Den Haag
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: HBO/ HTS
Stages en werkervaring: Intrum Justitia
Augustus 2013 - Heden | Client implementatiemanager
Binnen Intrum Justitia ben ik verantwoordelijk voor het coördineren van het aansluiten van nieuwe klanten en bestaande klanten ondersteunen die nieuwe producten van Intrum Justitia willen afnemen. Ik stuur de projectdeelnemers aan van de afdeling Sales, IT en Productie, die deelnemen in het aansluit proces.
Ik onderhoud contact met de klanten over het implementatieproces. Waar nodig is commerciële wensen/ideeën omzetten in operationele behandeling en/of systeemtechnische aanpassingen.
De klanten komen uit diverse segmenten zoals het MKB, de telefonie en energiemarkt,
e-commerce en de financiële markt.
Terugkerende elementen in het aansluit proces zijn:
- Inzichtelijk maken van implementatie proces is. Dit is namelijk bijna altijd uniek. Dit door de op maat gewenste producten die de klanten wensen.
- Korte communicatiestructuur intern.
- Kennishouders uit de organisatie betrekken bij het aansluit proces.
- Projectmatige aanpak.
- Intensieve communicatie met klant.
Intrum Justitia
November 2011 - juli 2013|
Proces Business Analist
In deze functie was ik verantwoordelijk voor drie hoofdtaken:
- De processen die door de BPM projectgroep (zie vorige functie) waren aangepast, te monitoren en deze in samenspraak met de proces eigenaren waar dat nodig was, aan te passen of te deactiveren conform het principe Plan, Do, Act and Check.
- Ondersteunen van de servicelijnen en de stafafdelingen van de operatie in verschillende projecten en verbeter trajecten.
- Waarborgen van het cliënt implementatietraject voor klanten en de organisatie waarbij uniformiteit, snelheid en de controle van SLA’s wordt uitgevoerd.
Intrum Justitia
Januari 2008 - oktober 2011|
BPM Analyst (coördinator)
In deze rol participeerde ik een projectgroep die o.a als doel had alle processen binnen Intrum Justitia inzichtelijk te maken, te verbeteren en een cultuurverandering te initiëren waarin het in processen denken centraal stond.
Mijn taken in deze rol waren:
- Coördineren van werkzaamheden voor de BPM designers die de processen in kaart brachten.
- Ontwikkelen van methodieken voor BPM designers en Proces eigenaren hoe om te gaan met BPM binnen de organisatie.
- Medeverantwoordelijk voor het implementeren van BPM binnen de organisatie.
- Ontwerpen van nieuwe bedrijfsprocessen en aanpassen van bestaande bedrijfsprocessen.
- Coördineren van diverse projectonderdelen, opstellen en bewaken van planningen en het maken van voortgangrapportages.
Intrum Justitia
Januari 2006 - Januari 2008|
Business coördinator productieafdeling Consumer
In deze staffunctie was ik verantwoordelijk voor:
- De kwaliteit van de productiekennis in de dossier behandeling op de afdeling Consumer transparant te maken en te verbeteren.
- De bedrijfsprocessen die op deze afdeling aanwezig waren efficiënter te maken.
Intrum Justitia
September 2000 - december 2005|
Team Manager afdeling Schuldbewaking
In deze functie was ik verantwoordelijk voor:
- Leidinggeven aan 10 a 15 medewerkers.
- Afdelingsomzet.
- Eindverantwoordelijk voor de productiewerkzaamheden.
- Aanspreekpunt op productieniveau voor klanten van Intrum Justitie.
- Deelnemen aan taskforce groepen met als doel de intern productiestromen te professionaliseren.
- Afnemen van functionering- en beoordelingsgesprekken.
- Stagebegeleider voor MBO en HBO
Intrum Justitia
Oktober 1999 - augustus 2000
Coördinator Schuldbewaking
Verantwoordelijk voor:
- Het ontwikkelen en implementeren van een nieuw productieproces voor het product schuldbewaking.
- Voor omzetrealisatie en omzetgroei.
- Begeleiden van MBO stagiaires.
Intrum Justitia
Juli 1997 - september 1999 |
Collector Consumenten Incasso
Verantwoordelijk voor:
- Het incasseren van openstaande vorderingen door middel van elektronisch en telefonisch dossier behandeling.
- Onderhouden van klantcontacten.
Buro HALT
November 1994 - november 1995|
Agogisch medewerker
Verantwoordelijk voor:
- Het begeleiden van jongeren tussen 12-18 jaar, tijdens hun taakstraf.
- Contact onderhouden met eventuele gedupeerde van het gepleegde delict.
- Het vinden van werkplekken om de taakstraffen uit te voeren.
- Het plannen van de taakstraffen.
- Informatieve workshops ontwikkelen voor scholen en buurthuizen.
- Contact onderhouden met lokale politiebureaus in het stadsdeel Scheveningen en Segbroek.
Stichting Laakkwartier noord
Januari 1992 - Oktober 1994
Agogische jongerenwerker
In het stadsdeel Laakkwartier, de wijk Molenwijk ben ik werkzaam geweest als
Agogisch jongerenwerker. Ik was binnen het team verantwoordelijk voor:
- Opzetten en uitvoeren van sport- en cultuurprojecten voor jongeren tussen 12 en 20 jaar.
- Opzetten van activiteiten voor Marokkaanse en Turkse jongeren.
- Onderhouden van contacten met diverse gemeente-instellingen, politie en justitie.
Opleidingen en cursussen: 2006 en 2007 Aris methodiek
1987-1990 MBO Agogische werk CW afgerond
1986 Metaal diploma (afgerond)
1985 MAVO (afgerond)
Workshops
- “Inspirerend leidinggeven”
- Ziekteverzuim
Overige informatie:
Rijbewijs: Geen
Eigen vervoer: Nee
Persoonlijke eigenschappen: 25 Jaar werkervaring in zowel de profit- als in non profit organisaties. Ik ben een creatieve doener die procesmatig situaties benaderd.
Ervaren en succesvol in het opbouwen van structuren die snel efficiënt en kwalitatieve output genereren. De kernwerkzaamheden zijn altijd het identificeren en definiëren van acties en deze organiseren om deze op een projectmatige basis uitvoeren. Tevens het ontwerpen, testen en activeren van nieuwe (geautomatiseerde) processen.
In de samenwerking zoek ik altijd de transparantie op om de gewenste kwaliteit te leveren. Er zijn 3 fundamentele elementen waar ik de focus op leg; de mens (klant en collega), het product en het proces.
Creatieve analytische, energieke, sociaal betrokken persoonlijkheid met een sterke drive om te leren en te creëren. Dit heeft onder andere geresulteerd in het succesvol implementeren van nieuwe producten in de organisatie en de markt. Klanten waarderen mijn daadkrachtige en oprechte aanpak. Ik probeer binnen een team altijd de kwaliteiten van de projectleden transparant te krijgen en deze te versterken.
Hobby's en interesses: Persoonlijk
- Getrouwd
- Bewegen
- Reizen
- Fotografie
- Muziek
- Koken
- Musea
- Foto-exposities
Gewenste contractvorm: Fulltime
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV