CV Grondstewardessen Den Haag


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 50

Woonplaats: Den Haag

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Zwanenberg/Hooymans, Zoetermeer — Schoonmaakster
december 2016 - tot heden
Schoonmaken van koffieapparaat & kantine, bijhouden van voorraad spullen, alle andere schoonmaakwerkzaamheden
Vereniging van Hogescholen, Den Haag — schoonmaakster
juni 2016 - januari 2017
Het schoonmaken van koffieautomaten en voorraad bijhouden
V&D, Den Haag — kassamedewerker
maart 2016 - april 2016
Winkel netjes houden, kassamedewerker, verkoopmedewerker
Shine schoonmaakbedrijf, Rotterdam — Schoonmaakster
oktober 2015 - maart 2016
Schoonmaken van bouwketens & koffieautomaten, bijhouden van de voorraad spullen
FourG Solutions, Den Haag — supportmedewerker
januari 2014 - mei 2015 (vrijwillig)
Licht administratief werkzaamheden, Telefoon aannemen, beantwoorden e-mails in ticketsysteem, aanmaken van credit verzoeken, verzorgen van inkomende en uitgaande post, verhuizen van domeinnamen en daarbij behorende begeleiding
MoveNext, Leiden — supportmedewerker
mei 2012 - oktober 2012
Beantwoorden van telefoons met vragen over domeinnamen hosting pakketten, e-mail instellingen, facturen en betalingen, vragen over Latus, technische vragen en doorverbinden aan collega's, beantwoorden e-mails met AT ticket-systeem, verzorgen van inkomende en uitgaande post, registreren van domeinnamen, beheer van DNS settings van domeinnamen, aanmaken van hostingpakketten, controleren en verwerken van formulieren voor registratie, opzegging en verhuizen, verhuizen van domeinnamen en daarbij behorende begeleiding
Ministerie van Onderwijs Cultuur & Wetenschap, Den Haag — administratief medewerker
januari 2011 - april 2011
Voorbereiden voor werkbezoek en Bijeenkomsten plannen/organiseren, wegwerken van openstaande stukken in E-doc, Beantwoorden en doorverbinden van telefoon, agendabeheer, secretariële werkzaamheden
Belastingdienst, Den Haag — administratief medewerker
mei 2006 - februari 2010
Verwerken van foutief ingevulde documenten inzake Zorg- en/of Huurtoeslag, Kindgebonden Budget en Kinderopvangtoeslag, verantwoordelijk voor het handmatig verwerken van ontbrekende gegevens, En jaarbeeld maken, hierbij wordt bijgedragen aan het optimaliseren van het administratief proces, Signaleren van uitvoeringsproblemen
WW uitkering en zwangerschap (bevalling)
maart 2004 - april 2006
KLPD / DNRI, Zoetermeer — Management ondersteuning
november 2003 - maart 2004
Algemene administratieve werkzaamheden, agendabeheer, voorraadbeheer, beantwoorden of doorverbinden van binnenkomende telefoontjes, reservering van dienstreizen voor buitenland via TQ-3

Opleidingen en cursussen: Verkoop opleiding
Computer cursus
Opleiding Kantoormedewerker
Opleiding Office assistant

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Ja

Persoonlijke eigenschappen: Ben flexibel, functioneert goed onder druk en bij deadlines, nauwkeurig, uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden, Behulpzaam en hulpvaardig, Kritisch, alert en waakzaam, Discipline, Discreet, Doorzettingsvermogen, Eerlijk

Hobby's en interesses: fitness, koken, computer, Momenteel beheer ik dagelijks mijn eigen online krant. Met nieuws uit ABC eilanden en Nederland. Ben actief op social media (zoals: Facebook, Twitter en Instagram)

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV