CV Administratief medewerker/ facilitaire dienst Den Haag


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 60

Woonplaats: Den Haag

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Werkervaring
2007 tot heden : ZZP in welzijnssector.

1996 - 2006: Administratief medewerkster bij Ministerie V&W DPO

1992 – 1996: Administratief medewerkster bij Scheepvaart-
inspectie te Rotterdam

1986: Administratief medewerkster bij verschillende bedrijven als uitzendkracht

1985 : Administratief medewerkster bij CGE Alsthom

Opleidingen en cursussen: 1973 - 1980: HAVO in Frankrijk (diploma)

1998: Basisvaardigheid voor de secretaresse, Management Institute,
2012- 2016 Shiatsu Therapeut



Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Ja

Persoonlijke eigenschappen: Sociaal, klantvriendelijk zijn kenmerken die passen bij mijn persoonlijkheid. Daarnaast ben ik erg gedreven, doelgericht, hardwerkend en representatief.
Door mijn gemotiveerde instelling vind ik het erg belangrijk integer te zijn,
betrouwbaar en secuur te werken. Met vol enthousiasme en leergierigheid ga ik aan de slag met een nieuwe uitdaging.
Ik ben op zoek naar een afwisselende administratief functie
Daarnaast weet ik me snel aan te passen aan verschillende situaties en op een tactvolle manier informatie aan klanten over te brengen.

Hobby's en interesses: Krachtraining, wandelen, lezen en informatieve programma's te kijken,
Psychologie

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV